زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 3:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 41
نویسنده پیام
amin15 آفلاین



ارسال‌ها : 985
عضویت: 2 /9 /1390
سن: 22
تشکرها : 12
تشکر شده : 590
ژله گازدار

مواد لازم

نوشابه و آب جوش هر کدام 100 ميلي‌ليتر

پودر ژله دو قاشق غذاخوري

پودر قند سه قاشق مرباخوري

دراژه به ميزان لازم

طرز تهیه

ابتدا آب‌جوش را در يك كاسه فلزي ريخته كاسه را روي كتري‌ در حال جوش گذاشته، پودر ژله و پودر قند را درون آن ريخته و هم مي‌زنيم تا كاملا حل شود. سپس چهار قاشق غذاخوري از اين مخلوط را درون ظرف شيشه‌اي ريخته، 25 ميلي‌ليتر نوشابه سياه را به آن افزوده هم مي‌زنيم و در يخچال مي‌گذاريم. بعد از گذشت 30 دقيقه ژله را از يخچال بيرون آورده، روي آن را با دراژه‌هاي رنگي تزيين مي‌كنيم. سپس چهار قاشق غذاخوري از ژله حل‌شده را درون كاسه كوچكي ريخته و با 25 ميلي‌ليتر از نوشابه سفيد مخلوط كرده، اين مواد را روي ژله سفت‌شده ريخته و مجددا به مدت 20 دقيقه درون يخچال قرار مي‌دهيم.

سپس آن را از يخچال در آورده و روي آن را با دراژه تزيين مي‌نماييم. محلول ژله باقي‌مانده را با دو قاشق آبجوش بر روي كتري مي‌گذاريم تا به صورت مايع در آيد. سپس اين محلول را با 50 ميلي‌ليتر نوشابه زرد مخلوط كرده و آن را روي ژله‌هاي سفت‌شده مي‌ريزيم و باز هم به مدت 20 دقيقه در يخچال مي‌گذاريم. روي اين ژله را با شكلات صبحانه و ترايفل تزيين مي‌كنيم.


امضای کاربر : من دیوانه ام... ” دیوانه ” کسی است که از دانستن و فهمیدن بسیار دیوانه شده او دیوانه نیست عاقلیست در پوست دیوانه . دیوانه آدمی است خود را جدا کرده از جمع ، جمعی که او را درک نمی کنند نه خنده هایش را نه گریه هایش را . او تنهاست ، تنها در مسیری ، مسیری که قصد حرکت در آن را ندارد چون دلیلی برای حرکت ندارد …
چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | ژله گازدار | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS