زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 4:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 79
نویسنده پیام
omid09390 آفلاین



ارسال‌ها : 433
عضویت: 30 /7 /1390
محل زندگی: سيستان وبلوچستان-سراوان
سن: 18
شناسه یاهو: omidnosrti
تشکرها : 253
تشکر شده : 315
گران ترين عطرهاي دنيا!!!!

خوش بو بودن تنها جز كارهای آرایشی مربوط به زنان نمی باشد بلكه مردان هم از این قاعده مستثنا نیستند . در حقیقت این كار تنها یك عادت نیست بلكه قسمتی از مسائل بهداشت روزانه است كه هر فردی می بایست رعایت نماید . با این وجود در سراسر دنیا افرادی هستند كه فقط به خوشبویی توجه نمی كنند بلكه به مارك و رایحه منحصر به فردی كه آن برند دارد نیز توجه می كنند . در اینجا 10 برند گران و برگزیده مردمی كه توانایی پرداخت قیمت بالای شان را دارند آورده می شود كه نشان دهنده شرایط اقتصادی و قدرت خرید طبقه خاصی از جامعه است .

10 . Jar Parfums Bolt Of Lightning

بویی لطیف و منحصر به فرد دارد كه نه تنها برای چند ساعت بلكه برای روزها بر روی پوست می ماند اگر كه برای چند روزی قصد حمام رفتن نداشته باشید . این برند با قیمتی در حدود 765 دلار برای تابستان گزینه مناسبی می باشد . اگر كه می خواهید به ندرت و برای اتفاقات و موقعیتهای خاصی از این عطر استفاده كنید ارزش این مقدار هزینه كردن را دارد و می توانید آن را به كلكسیونتان اضافه كنید .

9. Jean Patou’s Joy

با رایحه ای كلاسیك و بی انتها و ماندگار برازنده همه خانمهای پر زرق و برق و مجلل است كه رویهمرفته شخصیت و جذابیت فردی را تغییر می دهد. این عطر در سال 1930 توسط خود جین پاتو كه سازنده این عطر می باشد در فروشگاههای مهم به قیمت 800 دلار عرضه گردید .

8. Shalini Parfums Shalini

ایحه ای شهوانی دارد كه توصیف كننده عصر مدرن حاضر و مناسب این دوره می باشد . این عطر به توصیف زنان این عصر كه زنانی بی خیال و مستقل هستند می پردازد . به تعداد كم و با قیمت 900 دلار برای هر شیشه عرضه گردید .


امضای کاربر :










سه شنبه 24 آبان 1390 - 16:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | گران ترين عطرهاي دنيا!!!! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS