زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 4:20 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 42
نویسنده پیام
sahara آفلاین



ارسال‌ها : 194
عضویت: 17 /1 /1391
سن: 22
تشکرها : 48
تشکر شده : 105
چگونه از حقوق زنان دفاع خواهید کرد؟

خبرگزاری بین المللی زنان (وفا) : حضور خبرنگاران شبکه‌های ضدانقلاب با لباس‌های عریان‌ از جمله شروط کاری است که این شبکه ها به زعم خود برای آزادی بیشتر زنان قرار داده اند که به نظر می رسد، این نکته مورد تایید شخصی نظیر علی نژاد هم باشد.

به گزارش خبرگزاری زنان و به نقل از ندای انقلاب ، مسیح علی‌نژاد با حضور در برنامه " پرگار " شبکه بی بی سی فارسی که با موضوع بررسی وضعیت خبرنگاران در ایران پیگیری می شد، از وضعیت بد زنان خبرنگار در ایران اظهار نگرانی کرد.

بنا بر این گزارش، "معصومه قمی" معروف به مسیح علی نژاد، کارمند دستگاه تبلیغاتی "ملکه" که در ایام فتنه ۸۸ در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورش فعالیت می کرد در اظهار نظری تازه ، با ابراز نگرانی از وضعیت زنان خبرنگار در ایران عنوان کرد : " متاسفانه در ایران حقوق زنان خبرنگار نادیده گرفته می شود و همین امر هم زنان را از داشتن یک محیط امن کاری در کشورشان محروم ساخته است".

سخنان جدید علی نژاد در حالی عنوان می شود که ، چندی پیش منابع خبری از تجاوز و هتک حرمت مدیران شبکه هایی نظیر بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به خبرنگاران و مجریان زن این تلویزیون ها خبر داده بودند.

اشخاصی نظیر الهام ستاکی ، پونه قدوسی و ...، خبرنگارانی هستند که هنوز در لیست دلسوزی های مسیح علی نژاد به عنوان حامی خبرنگاران زن قرار نگرفته اند ، کسانی که حتی به شکایت های آنان در دادگاه های غرب هم رسیدگی نشده است و برای حفظ موقعیت شغلی هنوز مجبور تن دادن به هوسرانی اشخاصی نظیر صادق صبا و مهدی فلاحتی مدیران شبکه های زنجیره ای وابسته به استکبار جهانی هستند.

حضور خبرنگاران شبکه های ضد انقلاب با لباس‌های عریان‌ از جمله شروط کاری است که این شبکه ها به زعم خود برای آزادی بیشتر زنان قرار داده اند که به نظر می رسد ، این نکته مورد تایید شخصی نظیر علی نژاد هم باشد.

لازم به ذکر است مسیح علی نژاد خبرنگار فراری نشریات زنجیره ای که اکنون در لندن ضمن همکاری با سایت جرس چندی پیش حمایت خود را از مدیر و پشتیبان سایتهای شهوتسرا، آویزون(ایران سکس)، ایکس پرشیا و دیگر سایتهای سکسی اعلام کرده و در وبلاگ خود از مدیر سایتهای "پورنو" حمایت جانانه کرده و سنگ تمام گذاشته است!

به نظر می رسد از نظر علی نژاد راه اندازی سایت‌های پورنو هم به فهرست فعالیت‌های سیاسی اضافه شده است که اگر این‌گونه باشد" سعید ملک پور " مدیر بزرگترین سایت پورنو ایرانی ، با توجه به تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایتش قاعدتاً یکی از بزرگترین فعالان سیاسی دهه اخیر بوده و علاقمندان به پناهندگی هم راهی جدید برای اثبات فعالیت سیاسی و دریافت اقامت پیدا کرده اند!

در پایان اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که از خبرنگاری که با اضافه کردن تصویر "سعید ملک پور" به عنوان فعال "سیاسی پورنو" یا "سیاسی گرافی" به لیست دیگر زندانیان سیاسی سعی دارد مدیر یک سایت مستهجن را یک قهرمان ملی نشان دهند ، چگونه می توان انتظار داشت دلسوز حقوق از دست رفته زنان در ایران باشد یا اصلا چنین شخصی صلاحیت ابراز عقیده در رابطه با حقوق زنان ایرانی را دارد؟


امضای کاربر : آدمک......
آدمک آخر دنیاست ! بخند!
آدمک مرگ همین جاست ! بخند!
آن خدایی که بزرگش خواندی.....
به خدا مثله تو تنهاست! بخند!
دست خطی که تو را عاشق کرد
شو خی کاغذی ماست بخند!
فکر کن درد تو ارزشمند است
فکر کن گریه چه زیباست! بخند!
صبح فردا به شبت نیست که نیست
تازه انگار که فرداست ! بخند!
راستی انچه به یادت دادیم
پر زدن نیست که در جاست! بخند!
آدمک نغمه آغاز نخوان
به خدا آخر دنیاست !
بخنـــــــــــــــــــــــــــــــــــد!

دوشنبه 21 فروردین 1391 - 13:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | چگونه از حقوق زنان دفاع خواهید کرد؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS