زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 4:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 37
نویسنده پیام
amin15 آفلاین



ارسال‌ها : 985
عضویت: 2 /9 /1390
سن: 22
تشکرها : 12
تشکر شده : 590
پیروزی صدرنشینان، تساوی استقلال

پیروزی صدرنشینان، تساوی استقلال

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:

در ۴ دیدار همزمان هفته سی و یکم لیگ برتر سپاهان با شکست فولاد صدرنشین ماند، استقلال با توقف مقابل شاهین در رده دوم باقی ماند و تراکتورسازی به پیروزی رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در بوشهر طراوت همیشگی را نداشت. اگر چه این تیم در نیمه نخست چند حمله جدی داشت اما در نهایت این امجد شکوه بود که در وقت‌های اضافی نیمه اول گل شاهین را به ثمر رساند. نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول، یک بازی بی‌طراوت به تماشا گذاشته شد تا اینکه یرکوویچ در دقیقه 62 گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال 59 امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به تراکتورسازی در دره دوم قرار گرفت.

در اهواز بازیکنان سپاهان برای تثبیت جایگاه خود به میدان رفتند و در دقیقه 8 روی اشتباه خط دفاع و دروازه‌بان فولاد خوزستان توسط سید صالحی به گل دست یافتند. این گل را آرش افشین در نیمه دوم و دقیقه 79 به زیبایی جبران کرد اما مجددا در دقیقه 88 جواهیر سوکای از کم رمقی دفاع فولاد سود برد و گل برتری سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان با این پیروزی با 62 امتیاز همچنان صدر نشین باقی ماند .

راه آهن شهر ری در یک بدشانسی بازی مساوی را در دقیقه 87 با شکست عوض کرد. گل امیر حسین صادقی تراکتور سازی را 59 امتیازی کرد و به دلیل تفاضل کم‌تر نسبت به استقلال این تیم در دره سوم نشست.

ذوب آهن اصفهان در اصفهان نتوانست مقابل داماش به پیروزی برسد. بعد از این تساوی ذوب آهن 43 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت و داماش هم خودشان با 40 امتیاز بالا کشید و به رده هشتم رسید.


امضای کاربر : من دیوانه ام... ” دیوانه ” کسی است که از دانستن و فهمیدن بسیار دیوانه شده او دیوانه نیست عاقلیست در پوست دیوانه . دیوانه آدمی است خود را جدا کرده از جمع ، جمعی که او را درک نمی کنند نه خنده هایش را نه گریه هایش را . او تنهاست ، تنها در مسیری ، مسیری که قصد حرکت در آن را ندارد چون دلیلی برای حرکت ندارد …
یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 - 20:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از amin15 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sahara &
پرش به انجمن :


تماس با ما | پیروزی صدرنشینان، تساوی استقلال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS