زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 10:45 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 23
نویسنده پیام
omid09390 آفلاین



ارسال‌ها : 433
عضویت: 30 /7 /1390
محل زندگی: سيستان وبلوچستان-سراوان
سن: 18
شناسه یاهو: omidnosrti
تشکرها : 253
تشکر شده : 315
«اسپایدرمن4» ماه می 2011 اكران می‌شود

چهارمین قسمت فیلم اكشن و ماجراجویانه «اسپایدرمن/مرد عنكبوتی» روز ششم ماه مه 2011 به روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، كمپانی «كلمبیا» در شرایطی تاریخ دقیق اكران عمومی فیلم خود را اعلام كرده كه هنوز كلید فیلمبرداری آن زده نشده است.

قسمت چهارم فیلم با نگاهی به قصه كمیك استریپی شركت انتشاراتی «مارول» به همین نام ساخته می‌شود. تاریخ ششم ماه مه 2011 به معنی آن است كه این فیلم آغازگر فصل تابستان سینما در آن ایام خواهد بود.

تهیه كنندگان فیلم مطمئن هستند اولین محصول تابستانی سینما در این سال، با استقبال گسترده تماشاگران رو به رو خواهد شد. كلید فیلمبرداری چهارمین قسمت «اسپایدرمن/مرد عنكبوتی» ماه آینده زده می‌شود.

مسئولان كمپانی كلمبیا می‌گویند «سام ریمی» برای چهارمین بار پشت دوربین این مجموعه فیلم می‌رود تا آن را كارگردانی كند. فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از «گری راس» ساخته می‌شود.

«تابی مگوآئر» و «كریستین دانست» هم نقش‌های اصلی فیلم را به عهده دارند. قسمت جدید فیلم به طور همزمان به دو شیوه سنتی و آیمكسی به روی پرده سینماها می‌رود. سه قسمت قبلی فیلم در سطح جهانی بیش از 2.5 میلیارد فروش كرده‌اند. دو قسمت دوم و سوم فیلم در نسخه‌های آیمكسی هم به نمایش درآمدند. قرار است تعداد نسخه‌های آیمكسی قسمت چهارم در نمایش عمومی بیشتر از دو قسمت قبلی آن باشد.

سام ریمی كه بالاخره بعد از بحث‌های فراوان كارگردانی قسمت چهارم این مجموعه فیلم را قبول كرد می‌گوید: «تهیه كنندگان فیلم بر این باور بودند كه كسی بهتر از من نمی‌تواند قسمت جدید را كارگردانی كند. استدلال آنها این بود كه سرنوشت من و این مجموعه فیلم به یكدیگر گره خورده و من با جنبه‌های مختلف آن آشنایی كامل دارم. وقتی فیلمنامه گری راس را خواندم متوجه شدم قصه جدید نكات تازه‌ای دردل خودش دارد و می‌توان بر اساس آن فیلمی جذاب تهیه كرد.»

قسمت جدید «اسپایدرمن/مرد عنكبوتی» در زمان نمایش عمومی خود باید با «اولین انتقام:كاپیتان آمریكا» یكی دیگر از ابرقهرمان های قصه‌های كمیك استریپی شركت مارول رقابت كند. این فیلم كه اولین قسمت از ماجراجویی‌های كاپیتان آمریكا است 22 ژولای سال 2011 اكران عمومی خواهد شد.


امضای کاربر :










شنبه 21 آبان 1390 - 15:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | «اسپایدرمن4» ماه می 2011 اكران می‌شود | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS