زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 11:11 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






pixpic آفلاین




ارسال‌ها : 2197
عضویت: 1 /7 /1390
سن: 26
شناسه یاهو: roj2pix
تشکرها : 843
تشکر شده : 1473

پاسخ : 4 RE ُسئو چیست؟ (SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو)

3. لغات کلیدی

یکی از حیاتی ترین فاکتورها در مدیریت نتایج بدیهی لغات کلیدی هستند، مانند هر کتابی ما با توجه به لغات کلیدی از محتوای صفحه و متن آن مطلع می شویم، لغات کلیدی به طور کامل توسط موتورهای جستجوگر قرائت می شوند، شما باید از استفاده از متن هایی چون: "صفحه اصلی"، "خانه"، "نام سازمان ها"، اجتناب کنید. موتورهای جستجوگر مدخل دروازه اصلی فضای سایبری هستند. شخصی که می خواهد صفحه ای را در اینترنت بیابد، معمولا این کار را از طریق موتورهای جستجو انجام می دهد.

تمام رقابت تثبیت موقعیت باید با آنالیز لغات کلیدی یا لغات کلیدی که شما برای بهبود سایتتان انتخاب می کنید، شروع شود. لغات کلیدی یعنی لغاتی مانند "هتل" یا زنجیره ای از لغات مانند "هتل های بارسلونا" و انتخاب شما باید وابسته به محتوای اهداف رقابتی شما، و سرانجام، هدف یا مقصدی که شما می خواید آدرس آنرا بدهید، باشد.

به طور کلی سئو شامل چهار نکته است:

* محتوا. مبنای سئو است، بدون محتوا چیزی برای موقعیت ندارید. هدف این است که محتوا ایجاد شود، دارای کیفیت باشد و توسط موتورهای جستجو قابل قرائت و دسترسی باشد. شما می تواند از مرورگر سئو برای دیدن سایت خود استفاده کنید.

* لغات کلیدی S.E.O (لغات کلیدی بهینه سازی برای موتورهای جستجو). مبنای دسته بندی هر فرم لغات کلیدی آن است، بر اساس لغاتی که در سایت خود قرار می دهیم، موتورهای جستجو را راهنمایی می کنیم. پس انتخاب بهترین لغات کلیدی برا سایت یکی از چالش های مهم برای سئو است. روش تیپیک برای انتخاب و یافتن لغات کلیدی انتخاب موضوعی است که می خواهیم در مورد آن بنویسیم، سپس در جستجوی لغات کلیدی ممکن باشیم، یعنی روی موضوع تحقیق کنیم تا ببینیم چه نوع مفاهیم و لغاتی مرتبط تر با موضوع می باشند (می توانیم از ابزارهایی مانند گوگل برای لغات کلیدی (Google for keywords) استفاده کنیم. هنگامی که چندین لغت کلیدی را یافتید فراوانی لغاتی که توسط آنها جستجو را انجام داده اید را چک کنید و لغات را بر اساس هدف خود و رقابت های موجود برای آن لغات کلیدی، انتخاب کنید. باید خاطر نشان کرد که عبارت "لغات کلیدی" لزوما به یک لغت نسبت داده نمی شود و در اکثر حالات به اصلاح ها اشاره دارد.

* بهینه سازی. هنگامی که دارای لیستی از لغات کلیدی مورد استفاده هستید باید سعی کنید بهترین مزیت های بهینه سازی محتوای خود را به دست آورید، با استفاده از تگ هایی چون، عنوان (title)، هیدرها (h1، h2، h3، ...) و توصیف (خلاصه ای کوچک از صفحه شما)

* اعتبار. راهی که شما توسط آن به موتورهای جستجو نشان می دهید که سایت شما متعبر است، از طریق سایت هایی است که به آنها لینک می دهید. لینک به ما چیزی است که به عنوان ایجاد لینک شناخته شده است. به علاوه، از آنجا که محتوا به خودی خود به فروش نمی رسد، ترفیع سایت ها، پرتال ها و شبکه های اجتماعی مرتبط و سرانجام روابط پرورشی با دیگر بلاگرها و با خوانندگان خود بسیار مهم می باشد، اینگونه است که می توانید خود را با لغات بیان شده ترفیع دهید.


امضای کاربر :
چهارشنبه 21 دی 1390 - 20:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | ُسئو چیست؟ (SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو) - پاسخ 4 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS