loading...
پیکس پیک, عکس بازیگران, عکس خنده دار, عکس باحال, عکس جالب, عکس عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آقا این زیرپوش شما زنونه نیست ؟؟؟!!!! 2 318 babirad
عکس 18+ از بازیکن فوتبال 2 430 mmp
جذاب ‌ترین خانم متاهل جهان انتخاب شد !!!! 9 886 mmp
گرانترین اسب دنیا 3 416 seora
اولین ملکه زیبایی جهان و ایران (1896) (عکس) 6 571 rozi
وااااای خانم خودتو خیس کردی که !!!! 3 459 rozi
تلفیق زشت و زیبایی (عکس باحال) 1 353 rozi
به نظرت مفهوم این عکس چیه ؟؟ 1 300 rozi
زن شش پا ندیدی بیا ببین (عکس) 1 331 rozi
نحوه جلوگیری از افشای رمز کارت عابر بانک (عکس) 1 288 rozi
ناتاشا پیر می شود (عکس باحال) 1 333 rozi
صابون رو میمالن به دست یا گاز می گیرن (عکس طنز) 1 270 rozi
پیشنهاد بی شرمانه کودکان شیطون (عکس) 1 301 rozi
تا حالا دیدی یه زن سوار شیر بشه !!!!! 0 249 pixpic
من عاشقانه دوستش دارم ... 0 300 pixpic
غم انگیز ترین تابلوی جهان!!! 1 331 pixpic
روش متقاعد کردن خانوم واسه دیدن فوتبال!!!! 1 293 pixpic
.:. چت روم انجمن روژ پیکس .:. 1451 15505 rozi
خوشگل ترین ورزشکار زن المپیک 2012 (لرین فرانکو) 5 561 rozi
عکس شخصی بهنوش بختیاری با همسرش 5 714 hamdaman
عکس متفاوت سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان 2 448 hamdaman
عکس های ژاکلین بازیگر سریال ساخت ایران 2 361 hamdaman
عکس هایی از تماشاچیان زن را در المپیک ۲۰۱۲ 2 365 hamdaman
زنان ورزشکار ايراني در المپيک لندن از نگاه گاردين+عکس 1 335 hamdaman
14 عکس از بهداد سلیمی و همسرش (دارنده مدال طلای المپیک) 1 381 hamdaman
پیکس پیک بازدید : 941 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (0)

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی (2)   Rojpix.Com

عکس های نیوشا ضیغمی، تصاویر نیوشا ضیغمی، سایت عکس بازیگران، نیوشا ضیغمی

 

مصاحبه با پدر ومادر نیوشا ضیغمی

لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

پدر:محسن ضیغمی هستم متولد نیشابور هستم ۵۹ ساله و دبیر آموزش و پرورش هستم

مادر:فهیمه رستم پور هستم اهل کرمانشاه و بازنشسته

دختری مهربان و سنتی:

می توانید دخترتان را قبل و بعد از بازیگری تعریف کنید:

پدر:یک دختر خیلی خوب و سنتی که بعد و قبلش زیاد فرق نمی کنه فقط الان خوشحالیم که موفق است ولی رفتار و نوع زندگی اش زیاد فرق نکرده است.یعنی همان گونه که قبلا بوده.

مادر:نیوشا خیلی مهربان و دلسوز است در مهمانی های فامیلی با اینکه وقت ندارد حضور پیدا می کند و دل همه را به دست می آورد به هر صورت من به عنوان یک مادر خیلی از او راضی هستم.

همه سراغ نیوشا را می گیرند:

آقای ضیغمی در مهمانی های خانوادگی به وجود دخترتان می بالید؟

صد در صد اما همیشه در مهمانی ها وجودش حس می شود چون سر کار است و مشغولیت های خودش را دارد .مثلا چند وقت پیش عروسی خواهر زاده بنده بود و نیوشا در آن زمان برای کار به اصفهان رفته بود و اقوام دائم در آن مهمانی حال و احوال نیوشا را از من می پرسیدند در نهایت با او تماس گرفتیم تا همه با او صحبت کنند.

خانم ضیغمی در جمع های خانومانه که مخصوص مادر خانواده است از شما در ارتباط با دخترتان سوال می پرسند؟

بله دائما همه از من در ارتباط با نیوشا صحبت می کنند مخصوصا دختر کوچولو ها در مهمانی ها دائم سراغ نیوشا را می گیرند مثلا اگر در آن مهمانی حاضر نشود دائم از من سراغش را می گیرند و ناراحت می شوند گاهی اوقات مجبورش می کنم به خاطر همین دختر کوچولو ها هم که شده در مهمانی حاضر شود.

آثار دوست داشتنی نیوشا:

کدام یک از کارهای دخترتان را می پسندید؟

مادر:من تمام فیلم های نیوشا را دو سه بار دیده ام ولی چون در زمان فیلم برداری سریال در چشم باد خودم هم حضور داشتم در آن سکانس که باران آمده بود و گندم ها خیس شده بود با اینکه می دانستم که فیلم است من هم مثل بقیه آدم های فیلم اشک می ریختم و این صحنه من را تحت تاثیر قرار داد.

آقای ضیغمی شما چطور؟

من فیلم شوریده جشنواره حس پنهان و یک قسمت هایی از قرنطینه.البته به نظر من فیلم گناه من هم فیلم ساده و جالبی بود  ولی آن چیز هایی که من دوست دارم در شوریده و حس پنهان بیشتر بود.در کل من تمام فیلم هایش را دیدم و در هر کدام قسمت های جذابی وجود دارد که من آنها را دوست دارم.

کمک به پیشرفت بیشتر فرزند:

برای پیشرفت دخترتان چه کمک هایی به او می کنید؟

نیوشا تقریبا راه خودش را پیدا کرده ولی فیلم دیدن و مطالعه کردن بهترین کمکی است که می توانم به او پیشنهاد کنم همین اواخد نیوشا از من خواسته بود که کتاب حکایت شیخ صنعان و دختر ترسا را برایش بگیرم.

کمک های مادرانه شما چیست؟

من کار خاصی نمی توانم برایش انجام دهم بیشتر سعی می کنم کارهایی که در خارج از منزل دارد برایش انجام دهم.

قهر و آشتی های دو خواهر هنرمند:

از روابط بین فرزندانتان راضی هستید؟

 پدر:بله با هم خوب هستند اما خب گاهی اوقات قهر و آشتی های خودشان هم دارند و نیوشا هم در تمام زمینه ها خواهرش روشا را حمایت می کند .یعنی خیلی همدیگر را دوست دارند و باز هم می گویم نیوشا خیلی بیشتر از آن چیزی که انتظار می رود هوای خواهرش را دارد.

مادر:خیلی جالب است که نیوشا بیشتر از ما به ریزه کاری های روشا دقت دارد گاهی اوقات من فکر می کنم که اگر ما نباشیم هیچ مشکلی برای آن ها پیش نمی آید.

:به نیوشا افتخار می کنیم

داشتن یک فرزند ستاره چه حسی را به شما القا می کند؟

پدر:آدم افتخار می کند و این امر واضحی است.به هر حال وقتی من می بینم که ثمره زندگیم به موفقیت دست پیدا کرده واقعا خوشحال می شوم اما یک سری مشکلات هم وجود دارد مثلا من الان در کار خودم زمانیکه سر کلاس می روم ریزه کاری هایی که مربوط به کار دخترم هست را از من می پرسند ولی در کل باعث افتخارم است به خصوص اینکه فرزندت آن اصالت خودش را هم حفظ کند.نیوشا واقعا ما را سربلند کرده است.

مادر:خیلی خوشحالم زمانی که نیوشا کوچک بود می گفت می خواهم هنر پیشه شوم و من ازش می پرسیدم می دانی هنر پیشگی چیست؟و در جواب من می گفت:بله و بزرگتر هم که شد در تمام انشاهایی که می نوشت می گفت می خواهم بازیگر شوم و کم کم به یقین رسید که این مسیر را برای زنگی اش انتخاب کرده است و من از او انتظار داشتم که وارد این حرفه شود اگر غیر از این می شد می گفتم از هدفش دور شده است .خب شهرت هم به دنبالش بود فکر می کنم بد نیست تنها بدی که دارد این است که یک بازیگر باید دائم مراقب رفتار خودش باشد چون مردم از او به عنوان یک الگو یاد می کنند.

:دل نگرانی های پدر و مادر

زمانی که دخترتان برای کار به شهرستان می رود چه نگرانی هایی برای او دارید؟

پدر:با توجه به اینکه تیم هایی که نیوشا با آنها کار می کند آم های قابل اطمینانی هستند نگرانی از این بابت ندارم ولی خب دائم دلشوره دارم که خدایی نکرده اتفاقی نیفتد به هر حال جاده است و خطر هم همیشه در کمین و … البته دلتنگی را با نگرانی قاطی نمی کنم چون نیوشا اگر نصف روز هم خانه نباشد دائم به او زنگ می زنیم.

تا به حال شده در طی سفری که خانم ضیغمی می روند ناگهان دلتان شور بزند و با او تماس بگیرید؟

همیشه همین طور بوده ا زمانی که برای سفر آماده می شود و تا زمانی که تماس بگیر که رسیده دائما دلشوره هست و هیچ کاری اش هم نمی شود کرد.

خانم ضیغمی شما چه نگرانی هایی برای دخترتان دارید؟

من هم همین طور نگرنش هستم.یادمه برای اولین کارش که سریال در چشم باد بود همراهش به آنجا رفتم و زمانی که بر گشتم با اینکه سه ماه در آنجا بود هیچ دلشوره ای نداشتم چون گروه یک خانواده بزرگ بود و به همدیگر فکر می کردند اخیرا هم برای فیلم به سوی آفتاب به اصفهان رفته بود من با آژانس همراهش رفتم و همه فکر کردند که من هم می خواهم آنجا بمانم که گفتم خیر من بر می گردم فقط نگرانش بودم که در جاده تنها نباشد.

انتقاد از هنر پیشه

منتقد خوبی برای کارهایش هستید؟

بله به هیچ وجه به عنوان اینکه دخترم است کارهایش را نگاه نمی کنم به هر حال هر بازیگری در کارهایش افت و خیز دارد و اگر چیزی به نظرم بیاید حتما به او می گویم و سعی می کنم راهنمایی اش کنم که بهتر از قبل شود چون نیوشا از آن دسته بازیگرانی است که از چشمانش برای بازی زیاد استفاده می کند آقای رزاق کریمی هم همیشه همین را می گفتند سعی می کنم همیشه نقاط مثبت و منفی کارهایش را بگویم اتفاقا خیلی هم دختر منطقی هست و حرف مرا می پذیرد.

شما هم کارهای او را نقد می کنید؟

مادر:اصولا چون آدم رکی هستم وقتی فیلم هایش را می بینم اگر انتقادی داشته باشم به او می گویم و او هم می پذیرد و اصلا ناراحت نمی شود.

روشا یک دختر هنرمند دیگر

آقای ضیغمی تمایل دارید که فرزند دیگرتان هم در این عرصه فعالیت کند؟

وارد شدن در عرصه هنری هیچ ایرادی ندارد اما دختر کوچکم خودش فهمیده که اگر روزی وارد این عرصه شود زیر سایه نیوشا خواهد بود. بابک تختی پسر شادروان تختی یکی از دوستان من است و به من می گفت هیچ وقت هیچ کس مرا در زندگی به عنوان بابک تختی نپذیرفت همه من را به عنوان پسر تختی پذیرفته بودند و همیشه زیر سایه پدرم بودم اما روشا دخترم به دلیل اینکه رشته تحصیلی اش گرافیک است به کارهای هنری علاقه مند است البته دوست دارد که وارد عالم هنر شود ولی نه به عنوان بازیگر.اما به کارهایی مثل کارگردانی و فیلمبرداری علاقه دارد

خانم ضیغمی در گپ و گفت های مادرانه شما و دختر کوچکتان به چنین چیزی اشاره نکرده است؟

اتفاقا من تعجب می کنم او هم در این زمینه استعداد دارد چون دیالوگ های فیلم ها را حفظ می کند و مثل آنها بازی می کند و من هم در این زمینه تشویقش می کنم.

وابستگی نیوشا به خانواده

 اگر نیوشا ضیغمی سر خانه و زندگی خودش برود ارتباط شما کمرنگ تر می شود؟

پدر:خانم ضیغمی هر جا برود اتاقش در خانه همیشه هست و فکر نمی کنم برود(با خنده) اگر هم برود فکر می کنم صبح تا شب پیش ما باشد یعنی آنقدر وابستگی شدید است که من فکر نمی کنم ارتباطمان کمرنگ شود مگر اینکه از کشور برود اما اگر اینجا باشد این اتفاق نمی افتد و ما همیشه اتاقش را آن طور که هست برایش نگه می داریم نیوشا فوق العاده به خانواده علاقه مند است در حدی که برای عید پارسال من و مادرش ۶،۵ روز برای تعطیلات رفته بودیم سفر دائم با ما تماس می گرفت و از ما می خواست که برگردیم.نیوشا هال خانه و خانواده است.

شما چطور خانم ضیغمی؟

مادر:چون همیشه سر کار هست مطمئنا اگر سر خانه و زنگدی اش برود وقت این را ندارد که برای خودش غذا درست کند و من اصلا طاقت ندارم غذایی درست کنم و نیوشا از آن نخورد.

پیش بینی موفقیت نیوشا

در ابتدای راه مخالفتی با حضور دخترتان در عرصه سینما و تلویزیون نداشتید یعنی از ابتدا می دانستید که موفق می شود؟

در منزل ما کتابخانه ای وجود دارد که کتاب های هنری اش بیشتر از کتاب هایی است که مربوط به کار و رشته خودم است.خدم ابتدا عاشق این هنر بودم و فعالیت هایی هم در این زمینه داشتم و به خاطر اینکه روی درسم اثر منفی گذاشت پدرم مانع از این کار شد و من فکر می کنم نیوشا یک من جوان است.یعنی آن چیز هایی که در ذهن من بود و همیشه آرزویش را داشتم حالا در نیوشا تجلی کرده است.در هر صورت هیچ مخالفتی از طرف من وجود نداشت چون احساس می کردم شرایط مناسبی است یعنی آن نگرانی هایی که قبلا در مورد خانم ها در سینما بود دیگر الان وجود ندارد و محیط، محیط سالمی است.هیچ مخالفتی نداشتم و می دانستم موفق می شود .خب نیوشا شرایط هنر پیشه شدن را داشت.یادمه آقای جوزانی پشت یکی از عکس های نیوشا نوشته بود که در آینده بسیار موفق خواهد شد و به مادرش هم گفته بود که این دختر ستاره می شود نیوشا هم تحصیلات این رشته را داشت و علاقهی فراوانی به هنر پیشگی.

مادر:نه من هیچ مخالفتی نداشتم.می دانستم نیوشا آدمی است که چیزی را که می خواهد پایش می ایستد و آن قدر پافشاری می کند که در آن کار یا به دست آوردن هر چیزی موفق شود.من فقط بابت یک چیز نگران بودم که آیا نیوشا در جامعه هم پذیرفته می شود یا نه؟خداروشکر فکر می کنم که این اتفاق افتاد.

امیدوارم نیوشا یک هنرمند بین المللی شود

چه آرزوهایی برای آینده فرزندانتان در سر دارید؟

خب هر پدر و مادری برای فرزندانشان آرزوی موفقیت دارند خداروشکر نیوشا راه خودش را پیدا کرده و امیدوارم که فرامرزی شود و در سطح جهانی فعالیت داشته باشد البته نه اینکه به مملکت خودش پشت کند بلکه به پایبندی به قوانین کشور در عرصه بین المللی هم فعالیت کند و برای روشا هم آرزو می کنم به آن چیزی که علاقه دارد برسد و ما هم تا جایی که از دستمان بر بیاید به او کمک و به حمایت هایمان ادامه می دهیم که فرزندانمان برای ایران مایه افتخار باشند.

خانم ضیغمی شما چه آرزویی برای آنها دارید؟

من هم مثل هر مادری آروز دارم که هر دوی آنها به آرزوهایشان برسند.

توصیه به پدر و مادرها:

حرف آخر؟

پدر:امیدوارم که همه پدر و مادرها فرزندانشان به موفقیت برسند تا آنها هم به آرامش دست پیدا کنند.یعنی همان طور کهبچه من موفق شده این آرزو را دارم که فرزندان تمام مردم آخر عاقبت به خیر شوند و به موفقیت دست پیدا کنند.

مادر:من هم همین طور ولی از پدر و مادر ها می خواهم که اجازه بدهند فرزندانشان در رشته هایی که علاقه دارند تحصیل و فعالیت داشته باشند اگر به هنر علاقه دارند بگذارند فعالیت کنند چون هنر رشته با شکوهی است.

منبع مصاحبه : بانوی شرقی

برچسب ها عکس , عکس جدید , عکس بازیگران , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگران زن , عکس بازیگران مرد , عکس بازیگران ایران , عکس سینمای ایران , عکس هندمندان , عکس نیوشا ضیغمی , عکس جدید نیوشا ضیغمی , عکس جالب نیوشا ضیغمی , عکس دیدنی نیوشا ضیغمی , عکس دیده نشده نیوشا ضیغمی , عکس شخصی نیوشا ضیغمی , عکس متفاوت نیوشا ضیغمی , عکس های نیوشا ضیغمی , عکس های جدید نیوشا ضیغمی , عکسهای نیوشا ضیغمی , عکسهای جدید نیوشا ضیغمی , تصاویر نیوشا ضیغمی , تصاویر جدید نیوشا ضیغمی , جدید نیوشا ضیغمی , نیوشا ضیغمی عکس , نیوشا ضیغمی جدید , نیوشا ضیغمی جدیدترین , نیوشا ضیغمی دانلود , جدیدترین نیوشا ضیغمی , جدیدترین عکس نیوشا ضیغمی , جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی , جدیدترین عکسهای نیوشا ضیغمی , جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی , جدیدترین فیلم نیوشا ضیغمی , جدیدترین فیلم های نیوشا ضیغمی , فیلم نیوشا ضیغمی , فیلم های نیوشا ضیغمی , فیلم جدید نیوشا ضیغمی , پوستر نیوشا ضیغمی , پوستر زیبای نیوشا ضیغمی , دانلود نیوشا ضیغمی , عکس زیبای نیوشا ضیغمی , عکس زیبا از نیوشا ضیغمی , عکس های زیبای نیوشا ضیغمی , عکسهای زیبا از نیوشا ضیغمی , بیوگرافی نیوشا ضیغمی , زندگی نامه نیوشا ضیغمی , مصاحبه با نیوشا ضیغمی , آخرین عکس نیوشا ضیغمی , آخرین فیلم نیوشا ضیغمی , نیوشا ضیغمی با , نیوشا ضیغمی و , نیوشا ضیغمی همراه , نیوشا ضیغمی در , و نیوشا ضیغمی , با نیوشا ضیغمی , سایت نیوشا ضیغمی , وبلاگ نیوشا ضیغمی , سایت عکس نیوشا ضیغمی , سایت عکس , وبلاگ عکس , گالری عکس , مرجع عکس , روژ پیکس , روژپیکس , عکس نیوشا ضیغمی با , عکس نیوشا ضیغمی و , عکس نیوشا ضیغمی در , شماره نیوشا ضیغمی , ایمیل نیوشا ضیغمی , عکس نیوشا ضیغمی همراه با , تصاویر نیوشا ضیغمی در , دانلود عکس نیوشا ضیغمی , دانلود عکس های نیوشا ضیغمی , دانلود گالری عکس نیوشا ضیغمی , فایل زیپ عکس نیوشا ضیغمی , مصاحبه با پدر نیوشا ضیغمی , مصاحبه با مادر نیوشا ضیغمی , مصاحبه با پدر و مادر نیوشا ضیغمی , مصاحبه با خانواده نیوشا ضیغمی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گالری عکس بازیگران زن و مرد ایرانی، سایت عکس، گالری عکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 570
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 1014
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 32,836
  • بازدید کلی : 803,028