loading...
پیکس پیک, عکس بازیگران, عکس خنده دار, عکس باحال, عکس جالب, عکس عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آقا این زیرپوش شما زنونه نیست ؟؟؟!!!! 2 318 babirad
عکس 18+ از بازیکن فوتبال 2 430 mmp
جذاب ‌ترین خانم متاهل جهان انتخاب شد !!!! 9 886 mmp
گرانترین اسب دنیا 3 418 seora
اولین ملکه زیبایی جهان و ایران (1896) (عکس) 6 571 rozi
وااااای خانم خودتو خیس کردی که !!!! 3 460 rozi
تلفیق زشت و زیبایی (عکس باحال) 1 354 rozi
به نظرت مفهوم این عکس چیه ؟؟ 1 301 rozi
زن شش پا ندیدی بیا ببین (عکس) 1 331 rozi
نحوه جلوگیری از افشای رمز کارت عابر بانک (عکس) 1 289 rozi
ناتاشا پیر می شود (عکس باحال) 1 334 rozi
صابون رو میمالن به دست یا گاز می گیرن (عکس طنز) 1 270 rozi
پیشنهاد بی شرمانه کودکان شیطون (عکس) 1 301 rozi
تا حالا دیدی یه زن سوار شیر بشه !!!!! 0 249 pixpic
من عاشقانه دوستش دارم ... 0 300 pixpic
غم انگیز ترین تابلوی جهان!!! 1 331 pixpic
روش متقاعد کردن خانوم واسه دیدن فوتبال!!!! 1 293 pixpic
.:. چت روم انجمن روژ پیکس .:. 1451 15505 rozi
خوشگل ترین ورزشکار زن المپیک 2012 (لرین فرانکو) 5 561 rozi
عکس شخصی بهنوش بختیاری با همسرش 5 718 hamdaman
عکس متفاوت سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان 2 448 hamdaman
عکس های ژاکلین بازیگر سریال ساخت ایران 2 362 hamdaman
عکس هایی از تماشاچیان زن را در المپیک ۲۰۱۲ 2 366 hamdaman
زنان ورزشکار ايراني در المپيک لندن از نگاه گاردين+عکس 1 335 hamdaman
14 عکس از بهداد سلیمی و همسرش (دارنده مدال طلای المپیک) 1 381 hamdaman
پیکس پیک بازدید : 741 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)

چقدر شانس در حرفه بازیگری به شما رجوع کرده؟چقدر از آن استفاده کردید و چقدر از آن را از دست دادید؟
اشکان خطیبی:من در این حرفه بدشانس هستم.روی پیشانی ام نوشته!(با خنده).من ۱۲ سال است که این کار را شروع کرده ام,درسش را خواندم و در این حرفه بیشتر از هرکسی که ادعا کند زحمت کشیدم.اولین کار تصویری ام یک فیلم سینمایی بود که ۴ سال توقیف شد,آخرین کارم هم که فیلم سینمایی بود,۲ سال است که می خواهد اکران شود و نشده!برای همین من روی قضیه شانس اصلا حساب باز نمی کنم چون می دانم که اگر پای شانس در میان باشد من آخری هستم.
بهنوش طباطبایی:من فکر نمی کنم بد شانس باشم.خدا را شکر نقش ها و سریال هایی که در تلویزیون داشتم,جزو پربیننده ترین کارها بوده,فکر می کنم بیشتر با تلاش های خودم حمایت شدم.
برای آنهایی که وارد این عرصه نمی شوند بگویید که کار در این زمینه چه ویژگی هایی دارد؟
اشکان خطیبی:نمی توان همه چیز را طبقه بندی کرد.سریال در مسیر زاینده رود اصلا در قواره کارهای مناسبتی ساخته نشده بود مثل خیلی کارهای دیگر.ما سریال گل های گرمسیری را با عنوان سریال مناسبتی شروع کردیم ولی آنقدر کند جلو رفتیم که آقای عسگرپور ۲۰ روز قبل از ماه رمضان تصمیم گرفتند که این مجموعه را برای ماه رمضان به تلویزیون ندهند.به نظر من طبقه بندی کردن مدیوم ها کار درستی نیست.یک سال و نیم نبودم و بعد با پیشنهاد آقای فتحی مواجه شدم که تجربه خیلی خوبی بود.بازیگری گرفتاری های خودش را دارد مثلا به خاطر سریال در مسیر زاینده رود بازی در ۳ فیلم سینمایی را از دست دادم ولی زیاد برام اهمیت نداره.
بهنوش طباطبایی:بازیگری در برخی مواقع راحت و در برخی موارد سخت است.نمی توان برای آن برنامه ریزی کرد.مثلا شما داری یک سریال بازی می کنید که در بین راه باید برای دو فیلم سینمایی نیز آماده شوید.کسی که وارد عرصه بازیگری می شود باید سختی های آن را نیز تحمل کند.
فکر می کنید که ترکیب شما دو نفر در سریال در مسیر زاینده رود تکراری نبود؟
اشکان خطیبی:بار اول خیلی خوشحال شدم که خانم طباطبایی به بازیگران سریال پیوست,چون ما در نیمه های پروژه به دلیل اتفاقات شخصی ای که برای خانم لاکانی پیش آمد دیگر ایشان را در پروژه نداشتیم.وقتی خانم طباطبایی آمد یک سکانس خیلی سخت را گرفتیم که خیلی خوب بود اما کمی هم ترسیده بودم.گفتم نکند مردم نتوانند این زوج را بعد از گل های گرمسیری باور کنند اما دیدم که ایشون خیلی متفاوت تر از آنجا بازی می کند و مورد رضایت مردم قرار گرفت.
شما همیشه نقش دخترهای امروزی و شاید بتوان گفت شیک را داشته اید.نظر شما چیست؟
بهنوش طباطبایی:تلویزیون و شیکی؟!این دست من نیست و من باید بر اساس این پیشنهادات انتخاب کنم.بعد هم اصولا زن ها خیلی نمی توانند در ارائه نقش ها مانور بدهند.
آیا به حرفه بازیگری به عنوان یک شغل نگاه می کنید؟
اشکان خطیبی:نه تا وقتی که گرسنه باشم!برای همین است که هر دوسال یکبار کار می کنم.
یعنی این حرفه را جدی نگرفته اید؟
اشکان خطیبی:جدی گرفتم که اینطوری کار می کنم.باید در هر مدیومی کار خوب انجام داد.من طرفداران خاص خودم را دارم و من باید برای یک فیلم و یا سریال تمام تلاشم را بکنم,برای اینکه طرفدارانم به عشق من بیننده فیلم و یا سریال می شوند.پس باید سختی بکشم نه اینکه به فکر این باشم که امسال ۱۵۰ میلیون پول در می آورم.

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی  |   RojPix.Com

اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی، عکس اشکان خطیبی همراه با بهنوش طباطبایی، عکس جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی، عکس های جدید از اشکان خطیبی، عکس های جدید از اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی، عکس های جدید از بهنوش طباطبایی، عکس های جدید اشکان خطیبی، عکس های جدید اشکان خطیبی همراه با بهنوش طباطبایی، عکس های جدید اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی، عکس های جدید بهنوش طباطبایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گالری عکس بازیگران زن و مرد ایرانی، سایت عکس، گالری عکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 570
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 1014
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 1,957
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,433
  • بازدید ماه : 2,433
  • بازدید سال : 34,553
  • بازدید کلی : 804,745