loading...
پیکس پیک, عکس بازیگران, عکس خنده دار, عکس باحال, عکس جالب, عکس عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آقا این زیرپوش شما زنونه نیست ؟؟؟!!!! 2 318 babirad
عکس 18+ از بازیکن فوتبال 2 430 mmp
جذاب ‌ترین خانم متاهل جهان انتخاب شد !!!! 9 886 mmp
گرانترین اسب دنیا 3 416 seora
اولین ملکه زیبایی جهان و ایران (1896) (عکس) 6 571 rozi
وااااای خانم خودتو خیس کردی که !!!! 3 459 rozi
تلفیق زشت و زیبایی (عکس باحال) 1 353 rozi
به نظرت مفهوم این عکس چیه ؟؟ 1 300 rozi
زن شش پا ندیدی بیا ببین (عکس) 1 331 rozi
نحوه جلوگیری از افشای رمز کارت عابر بانک (عکس) 1 288 rozi
ناتاشا پیر می شود (عکس باحال) 1 333 rozi
صابون رو میمالن به دست یا گاز می گیرن (عکس طنز) 1 270 rozi
پیشنهاد بی شرمانه کودکان شیطون (عکس) 1 301 rozi
تا حالا دیدی یه زن سوار شیر بشه !!!!! 0 249 pixpic
من عاشقانه دوستش دارم ... 0 300 pixpic
غم انگیز ترین تابلوی جهان!!! 1 331 pixpic
روش متقاعد کردن خانوم واسه دیدن فوتبال!!!! 1 293 pixpic
.:. چت روم انجمن روژ پیکس .:. 1451 15505 rozi
خوشگل ترین ورزشکار زن المپیک 2012 (لرین فرانکو) 5 561 rozi
عکس شخصی بهنوش بختیاری با همسرش 5 714 hamdaman
عکس متفاوت سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان 2 448 hamdaman
عکس های ژاکلین بازیگر سریال ساخت ایران 2 361 hamdaman
عکس هایی از تماشاچیان زن را در المپیک ۲۰۱۲ 2 365 hamdaman
زنان ورزشکار ايراني در المپيک لندن از نگاه گاردين+عکس 1 335 hamdaman
14 عکس از بهداد سلیمی و همسرش (دارنده مدال طلای المپیک) 1 381 hamdaman
پیکس پیک بازدید : 623 پنجشنبه 28 مهر 1390 نظرات (0)

 

عکس ها در حال لود شدن میباشند... شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
برای دیدن عکس ها به طور کامل عکس های روژ پیکس را در سیستم خود ذخیره کنید.


سامیه لک :مهندسی معماری می‌خوانم

متولد چه سالی هستید؟
خرداد سال ۱۳۵۹ به دنیا آمدم.
چند خواهر و برادر دارید؟
یک خواهر دارم که چند سالی از من کوچکتر است هر چند که ما به لحاظ اخلاقی با هم بسیار متفاوت هستیم اما به هم بسیار وابسته و علاقه‌مندیم، من و خواهرم در امارات تحصیل می‌کنیم.
سامیه لک دوست دارد در زندگی شخصی‌اش به چه چیزی برسد؟
آرامش و خوشبختی…
وقتی برای اولین بار تصویرت را در تلویزیون دیدی چه احساسی داشتی؟
راستش را بخواهید من با خودم حسابی کلنجار رفتم که نباید از خودم موقع دیدن تصویر انتقاد زیادی داشته باشم، چون این سریال اولین تجربه بازیگری من بود و من برای اولین بار بود که حضور در جلوی دوربین را تجربه می‌کردم. به همین خاطر وقتی تصویرم را دیدم برعکس خیلی‌ها از کار و تصویرم بدم نیامد.
عکس‌العمل خانواده‌تان چه بود؟
آنها بسیار خوشحال شدند و به من تبریک گفتند.
اوقات فراغتتان را چه کار می‌کنید؟
ورزش می‌کنم… فیلم می‌بینم و ساز می‌زنم.
از بین بازیگران جوان بازی چه کسی را می‌پسندید؟
از بین خانم‌ها بازی گلشیفته فراهانی را دوست دارم و از آقایان هم بهرام رادان را می‌پسندم.
: خصوصیات بارز سامیه لک چیست؟
این‌که همه آدم‌ها را دوست دارم و تا به حال بد کسی را نخواستم و دلم نمی‌خواهد دل کسی را بشکنم.
چند سال است خارج از ایران زندگی می‌کنید؟
حدود شش سالی می‌شود که در کشور امارات زندگی می‌کنم.
چرا به این کشور رفتید؟
برای ادامه تحصیل به دبی رفتم و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شدم.
از زندگی در آن کشور راضی هستید؟
بله، امارات کشور بسیار آرامی است، از طرفی به ایران بسیار نزدیک و هر وقت که اراده کنم می‌توانم راحت به ایران بیایم.
زندگی به تنهایی و دور از خانواده برایتان سخت نیست؟
سخت هست ولی این سختی باعث شد که من درس‌های زیادی بگیرم و روحیه و ریسک‌پذیری و استقلال‌طلبی در من بیشتر شود.

عکس های سامیه لک

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

سامیه لک ,عکس جدید سامیه لک ,عکس سامیه لک ,عکس های جدید سامیه لک

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

گالری جدیدترین عکس های سامیه لک ,گالری عکس سامیه لک ,گالری عکس های جدید سامیه لک

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

گالری عکس های سامیه لک ,بیوگرافی سامیه لک ,جدیدترین عکس های سامیه لک

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

سامیه لک ,سامیه لک در جشنواره ,سامیه لک در جشنواره فیلم فجر ,سامیه لک و مادرش ,سامیه لک و همسرش

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

عکس سامیه لک ,عکس فیلم های سامیه لک ,عکس های جدید سامیه لک ,عکس های سامیه لک

عکس های جدید و بیوگرافی سامیه لک    Rojpix.com

عکس های سامیه لک در جشنواره ,عکس های شخصی از سامیه لک ,عکس های شخصی سامیه لک

برچسب ها بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی سامیه لک , تصاویر جدید سامیه لک , سامیه لک , عکس , عکس از سامیه لک , عکس بازیگر ایرانی , عکس بازیگران , عکس بازیگران زن , عکس های سامیه لک , عکس هنرمندان , گالری عکس بازیگران , گالری عکس روژپیکس , aks haye Samiye , زندیگنامه سامیه لک , سامیه لک 2010 , سامیه لک جدید , سامیه لک در جشنواره , سامیه لک در سال , 89 سامیه لک عکس سامیه لک , فیلم سامیه لک و , سامیه لک و شوهرش , سایت سامیه لک , سایت عکس , عکس جدید , عکس جدید سامیه لک , عکس روز سامیه لک , عکس سامیه لک , عکس های جدید سامیه لک , عکس های خصوصی سامیه لک , عکس های زیبا از سامیه لک , عکس های سامیه لک در سال 1389 , عکس های سامیه لک در سال جدید , عکس و فیلم های سامیه لک , عکسهای جدید سامیه لک , عکسهای سامیه لک , فیلم و عکس های سامیه لک , کلیپ سامیه لک گالری عکس سامیه لک , گالری عکس های سامیه لک , aks haye Samiye lak , aks samie lak , aks Samiye lak , akse Samiye lak , akshaye Samiye lak , ax Samiye lak , axe Samiye lak , Biography Samiye lak , Samie lak , samiye lak , Samiye lak , photos Samiye lak , pictures , tasaivr Samiye lak , آثار سامیه لک , اسکندری با سامیه لک , بازیگر زن ایران , سامیه لک بازیگران , تصویر جدید سامیه , لک , تصویر سامیه لک , جدید لاله اسکندری , خصوصی سامیه لک , زندگی نامه سامیه لک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گالری عکس بازیگران زن و مرد ایرانی، سایت عکس، گالری عکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 570
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 1014
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 829
  • بازدید سال : 32,949
  • بازدید کلی : 803,141